Termeni si conditii

Te rugăm să acorzi puțină atenție acestor termeni și condiții, întrucât serviciile site-ului vabovaspeed.ro pot fi oferite doar persoanelor care sunt de acord cu termenii și condițiile expuse în continuare.

Detalii de identificare

SC Vabova Speed SRL
CUI 35166430
J32/1033/2015
Adresa: Str. ŞTEFLEŞTI 5, Sc.B, Et.2, Ap.16, Sibiu 550309
Telefon: 0748 833 266
Email: office@vabovaspeed.ro

TERMENI SI CONDITII DE INCHIRIERE

DEFINITII:

Contract – include informatiile din urmatoarele documente: Contract de Inchiriere, Termeni si Conditii de Inchiriere, Fisa de Predare – Preluare si toate specificatiile din Anexele la Contract.

Autoturism / Autovehicul – reprezinta vehiculul oferit spre inchiriere impreuna cu toate accesoriile sale.

Tarif de Lista – reprezinta tariful pentru o zi de inchiriere (24 h) corespunzatoare autoturismului inchiriat.

Carburant – poate consta in benzina sau motorina, in functie de tipul autoturismului inchiriat.

Client – persoana care semneaza Contractul de Inchiriere

Anexe – documente aditionale Contractului de Inchiriere

Fisa de Predare – Preluare – document in care se noteaza starea autovehiculului atat la predare, cat si la preluare

Utilizator – persoana mentionata in Contract, care poate conduce autovehiculul inchiriat de Client.

Partener – persoana juridica care intermediaza inchirierea intre VABOVA SPEED  si Client

Clauzele contractuale includ informatiile din urmatoarele documente: Contract de Inchiriere, Termeni si Conditii de Inchiriere, Fisa de Predare – Preluare,

Conditiile de fata sunt obligatorii si trebuie respectate pentru a putea inchiria un autoturism de la VABOVA SPEED  de către persoanele fizice/juridice romane sau straine.

Tarifele contin TVA.

 

  1. Obligatiile VABOVA SPEED

1.1. Sa transmita Clientului dreptul de folosinta asupra autovehiculului ce constituie obiectul Contractului prin: livrarea autovehiculului, completarea si semnarea fisei de predare-preluare, inmanarea cheilor si a actelor masinii (certificat de inmatriculare, polita de asigurare RCA) in original.

1.2. Sa asigure Clientului asistenta rutiera, pe teritoriul Romaniei, pe toata durata contractului, 24h/24, 7zile/7 in caz de accident sau pana mecanica (defectiune tehnica). VABOVA SPEED  nu este responsabila de remedierea anvelopei in caz de pana.

1.3. Sa inlocuiasca autovehiculul (in limita disponibilitatii), in caz de avarie care nu poate fi remediata pe loc, daca dauna nu este din vina Clientului, intr-un interval de 24 ore, in functie de locatia in care s-a constatat defectiunea. In cazul in care dauna este din vina Clientului nu ne asumam  livrarea unui nou autoturism.

1.4. In cazul in care VABOVA SPEED  va fi in imposibilitatea de a inlocui Autovehiculul, Clientului i se va restitui partea aferenta costului chiriei calculate proportional cu durata in care autovehiculul nu a putut fi folosit.

1.5. VABOVA SPEED  nu este responsabila de pierderile suportate de catre Client in caz de defectare sau avarie a autovehiculului, cu exceptia cheltuielilor autorizate de VABOVA SPEED  pentru reparatii.

1.6. Din momentul livrarii autovehiculului si pana la reintrarea in posesia acestuia, VABOVA SPEED  este exonerata de raspundere pentru daunele provocate in trafic de autovehiculul inchiriat Clientului, precum si de taxele de drum ori de pod sau amenzi rezultate din ocuparea abuziva a unui loc de parcare, nerespectarea legislatiei rutiere sau a legilor Romaniei. 

1.7. Rezervarea unui autoturism este considerată certă doar după acceptul VABOVA SPEED, in urma verificarii disponibilitatii si verificare eligilitatii conducatorului auto (CLIENTULUI) in baza documentelor transmise de acesta prin e-mail/WhatsApp/mesaj/orice sau altă modalitate electronică de comunicare.

1.8. Rezervarea va fi confirmată pentru o clasă/categorie de autoturism și nu pentru un autoturism anume. Se depun toate eforturile ca în momentul alocării rezervării pentru un autoturism din flotă, acesta să fie alocat CLIENTULUI conform cerințelor acestuia. Dacă la momentul livrării nu este disponibil un autoturism din clasa/categoria pentru care s-a confirmat rezervarea, atunci se va pune la dispoziția CLIENTULUI un autoturism similar sau din clasa imediat superioară clasei din care făcea parte autoturismul inițial rezervat, fără costuri adiționale. In cazul in care la momentul livrarii  VABOVA SPEED nu poate asigura niciuna din cele doua variante mentionate mai sus, acesta va oferi spre folosinta CLIENTULUI un autoturism disponibil din flota sa, asigurand mobilitatea acestuia.

  1. Obligatiile Clientului

Observatie

In conditiile unei rezervari efectuate telefonic, prin e-mail sau prin parteneri, rezervarea poate fi anulata de VABOVA SPEED , fara a datora nimic Clientului sau intermediarului, in cazul in care Clientul final nu indeplineste cerintele minime obligatorii pentru inchiriere prevazute in contract si publicate pe site-ul VABOVA SPEED .

CLIENTUL își asumă răspunderea totală (contravențională, civilă și penală) pentru nerespectarea prevederilor contractuale stipulate în Contractul de închiriere și în legislația în vigoare la momentul semnării acestuia.

CLIENTUL se angajează să conducă Autoturismul respectând toate dispozițiile legale privind conducerea unui autoturism pe drumurile publice

2.1. Sa fie posesorul unui permis de conducere national si/sau international valabil (obligatoriu permis international pentru acte emise in tari cu alta scriere decat in alfabetul Latin si pentru cele obtinute prin conducere auto cu volan pe dreapta, Ex.: UK, India, Australia, Japonia). La semnarea Contractului, trebuie prezentate in original permisul de conducere impreuna cu un act de identitate .

2.2. VABOVA SPEED  își rezervă dreptul de a închiria doar persoanelor cu varsta de 21 ani impliniti, carnet de conducere de categoria autovehiculului ce il inchireaza cu vechimea de cel putin 24 luni. De asemenea, atât șoferul principal cât și șoferii adiționali, trebuie să dețină obligatoriu un permis de conducere valid, valabil de minim 24 luni pentru a inchiria un autoturism în condițiile standard

2.3. In cazul rezervarilor confirmate, VABOVA SPEED  isi rezerva dreptul de anulare a acestora in cazul in care Clientul intarzie ridicarea autoturismului cu peste 3 ore fata de ora stabilita de comun acord, daca Clientul nu anunta in prealabil.

2.4. Sa permita conducerea autovehiculului doar persoanelor autorizate de VABOVA SPEED  si mentionate in Contract, sau reprezentantilor VABOVA SPEED .

2.5. Taxa pentru soferii suplimentari va fi de 15 €/utilizator. Prin inscrierea in Contract a acestora accepta faptul ca trebuie sa indeplineasca conditiile de inchiriere VABOVA SPEED .

2.5.1. Autoturismul nu poate fi condus decât de către semnatarul Contractului de închiriere sau de către șoferii adiționali specificați la momentul semnării contractului. Nerespectarea acestei clauze îndreptățește VABOVA SPEED  să solicite CLIENTULUI iar CLIENTUL este de acord să achite VABOVA SPEED UI daune în cuantum de 1000 Euro plus TVA. (Părţile au citit, înţeles şi acceptat în mod expres această clauză contractuală).

2.6. Sa nu conduca autovehiculul in afara suprafetelor carosabile, pe drumuri nepavate, neasfaltate, inchise circulatiei publice. In caz contrar, VABOVA SPEED  se poate indrepta impotriva Clientului pentru a incasa valoarea reparatiei.

2.7. Sa nu faca si sa nu permita interventii tehnice sau estetice asupra autovehiculului fara consimtamantul scris al VABOVA SPEED .

2.8. Sa instiinteze VABOVA SPEED , la solicitarea acesteia, cu privire la locul unde se afla autovehiculul si sa permita examinarea autovehiculului de catre reprezentantii VABOVA SPEED , in maxim 24 de ore de la cererea acesteia.

2.9. Sa nu foloseasca autovehiculul pentru taximetrie, transport alternativ – ridesharing (ex. Uber, Bolt, Bla Bla Car ect.), scoala de soferi, activitati de impingere sau tractare, curse, antrenamente, concursuri, in scopul transportarii unor substante periculoase sau activitati ilegale, care pot deteriora starea Autovehiculului, precum si sa nu ii dea nicio alta destinatie, alta decat pentru transport de persoane in regim de inchiriere. In cazul in care autoturismul inchiriat este pus sub sechestru sau distrus/deteriorat de catre autoritati sau Client, in urma folosirii lui pentru obtinerea unor foloase necuvenite din transportul unor obiecte sau substante interzise, Clientul se afla raspunzator de intreaga contravaloare a autovehiculului.

2.9.1.Sa nu foloseasca autoturismul pentru transportul de pasageri sau orice fel de marfă contra unei remunerații sau pentru a împinge sau a remorca orice alt vehicul, remorcă sau alt obiect;

2.9.2. Sa nu foloseasca autoturismul în timp ce se afla sub influența alcoolului, drogurilor sau oricăror alte substanțe interzise;

2.9.3. Sa nu foloseasca autoturismul in zone inundate sau la traversarea unor cursuri de apă;

2.9.4. Sa nu foloseasca autoturismul  în orice alte situații de natură să prejudicieze VABOVA SPEED

2.10. Animalele de companie (ex.: caini, pisici) pot fi transportate in autoturismele VABOVA SPEED  numai in cutii (custi, genti) speciale, inchise pe durata calatoriei. In caz contrar, se vor aplica aceleasi conditii mentionate la punctul 3.10.

2.11. Pentru nerespectarea prevederilor privind obligatiile Clientului – prevazute in Capitolul 2 (exceptie punct 2.1 – caz in care VABOVA SPEED  are dreptul de a anula unilateral rezervarea fara restituirea sumelor in caz de avans incasat)

2.12. Clientul are obligatia de a mentine autoturismul in stare corespunzatore de folosinta pe toata perioada contractuala si de a preda autoturismul in aceeasi stare ca aceea de la data luarii in primire. In cazul oricaror daune produse autoturismului pe perioada contractuala, (inclusiv daune cauzate de lovirea animalelor sau daune cu autor necunoscut) clientul are obligatia sa se prezenta la cel mai apropiat post de Politie pentru a obtine un Proces Verbal Constatator al accidentului. In caz de nerespectare a procedurii in caz de dauna, prevazuta la punctul 7, Clientul este responsabil de intreaga valoare a reparatiilor, costurilor de imobilizare si a costurilor generate de lipsa de folosinta a masinii.

2.13. CLIENTUL nu va lăsa în nici un fel de circumstanțe ușile, geamurile, portbagajul sau autoturismul deschis și nu va lăsa în nici un caz  cheile înăuntrul Autoturismului. Nerespectarea prezentei clauze va atrage răspunderea exclusivă a CLIENTULUI pentru orice prejudiciu generat.

 

  1. Desfasurarea Contractului. Livrarea, Inlocuirea si Restituirea Autovehiculului.

3.1. Livrarea si restituirea autovehiculului se vor face la locul, data si ora stabilite de Client impreuna cu VABOVA SPEED  si mentionate in formularul de rezervare si Contract.

3.2. Livrarea și Returnarea Autoturismului va fi realizată în timpul programului de lucru: luni- vineri, intre orele 08:00 AM -20:00 PM. În cazul în care Livrarea sau Returnarea are loc în afara acestor ore se va percepe o taxă în valoare de 20 Euro, TVA inclus pentru Livrare/Returnare în afara orelor de program. (Părţile au citit, înţeles şi acceptat în mod expres această clauză contractuală).

3.2.1. Deteriorarea sau distrugerea jantelor sau a anvelopelor atrage dupa sine obligatia Clientului  prezenta la cel mai apropiat post de Politie pentru a obtine un Proces Verbal Constatator

3.2.2. Avarierea partii inferioare a autovehiculului, reprezentand elementele de sub masina (scut, baie de ulei, esapament, toba etc.) atrage dupa sine obligatia Clientului de a se prezenta la cel mai apropiat post de Politie pentru a obtine un Proces Verbal Constatator

3.3. Restituirea autovehiculului in alt loc decat cel in care a fost livrat se face numai cu acordul VABOVA SPEED  si se va percepe o taxa suplimentara de dislocare, cuprinsa intre 30 € si 250 €. In cazul in care Clientul solicita restituirea autovehiculului intr-o alta locatie ulterior preluarii masinii, va informa VABOVA SPEED  in scris sau sunand la numarul de telefon suport non-stop  074.88.33.266. VABOVA SPEED  va trebui sa isi dea acordul asupra acestei modificari contractuale, iar Clientul va achita taxa suplimentara de dislocare mentionata anterior, taxa care va fi comunicata in scris de catre VABOVA SPEED , prin SMS sau e-mail. Incasarea taxei se va face la returul autoturismului, cash

3.4. In cazul in care Clientul lasa masina intr-o alta agentie decat in cea stabilita initial prin contract, fara sa anunte modificarea locatiei de predare i se va incasa o taxa suplimentara de 100 €.

3.5. La restituirea autovehiculului peste ora limita conform contractului, se va percepe un tarif suplimentar de 10 €/ora, agreat prin contract. Daca Clientul intarzie predarea autovehiculului fara a avea acordul VABOVA SPEED , compania are dreptul sa reintre in posesie pe cheltuiala si riscul Clientului.

3.6. Restituirea este efectiva in momentul semnarii fisei de predare de catre VABOVA SPEED  si Client.

3.8. Abandonarea de catre Client a autoturismului fara notificarea VABOVA SPEED  in scris sau sunand la numarul de telefon suport non-stop 074.88.33.266, fara a preda cheia unui reprezentant VABOVA SPEED  si fara semnarea bilaterala a fisei de preluare va atrage raspunderea Clientului pentru toate costurile aferente relocarii autoturismului in agentia din care a fost inchiriat, si a altor costuri aferente readucerii autoturismului la starea initiala in cazul in care autoturismul este preluat in alte conditii decat cele in care a fost predat pe baza procesului-verbal. Aceleasi conditii sunt valabile si in cazul in care clientul refuza predarea masinii.

3.9. Clientul are obligatia de a restitui autovehiculul cu aceeasi cantitate de combustibil pe care a avut-o la inceputul perioadei de inchiriere (conform fisei de predare-primire). In caz contrar, in urma notificarii scrise din partea VABOVA SPEED , Clientul este de acord cu plata unei taxe de alimentare de 20 € si contravaloarea combustibilului lipsa, conform bonului fiscal de alimentare. Nu se acorda credit pentru combustibilul in plus fata de cantitatea initiala furnizata de VABOVA SPEED .

3.10. La livrarea masinii catre Client, se va specifica stadiul de curatenie al masinii, atat interior cat si exterior, acesta urmand sa semneze procesul-verbal continand aceste mentiuni. In cazul in care la restituire, autovehiculul necesita mai mult decat procedura standard de spalare pentru readucerea la starea anterioara inchirierii, Clientul este de acord cu plata unei taxe de administrare de 50 € la care se va adauga contravaloarea serviciilor de spalatorie auto

3.10.1. Returnarea Autoturismului în stare excesiv de murdară se taxează cu 100 Euro plus TVA. (Părţile au citit, înţeles şi acceptat în mod expres această clauză contractuală). Noțiunea excesiv de murdar reprezintă situația în care Autoturismul necesită curățirea în detaliu a interiorului acestuia, adică mai mult decât procedura obișnuită de spălare. Exemple: tapițerie pătată, urme de noroi pe bord, scaune sau banchetă, resturi perisabile lăsate prin Autoturism, altundeva decât într-o pungă menajeră, etc. De-asemenea, la exterior, în cazul în care autoturism nu poate fi inspectat pentru depistarea eventualelor daune/zgârieturi, se va percepe o taxă de spălare în valoare de 10 Euro. 

FUMATUL ESTE STRICT INTERZIS în toate autoturismele închiriate. În cazul în care Autoturismul este returnat cu dovezi că s-a fumat în interiorul acestuia, CLIENTUL va achita o penalizare în valoare de 70 Euro catre  LOCATOR.  

În cazul în care Autoturismul a luat foc sau prezintă arsuri chiar și parțiale în interior din cauza fumatului, CLIENTUL este RESPONSABIL în totalitate pentru pagubele produse. CLIENTUL  va achita  toate pagubele produse  Autoturismului, evidențiate în devizul de reparație eliberat de un service autorizat, taxa de administrare (reprezentând costurile administrative precum resursa  umană,  timp,  combustibil,  taxe  etc.  pentru gestionarea și rezolvarea situației) și perioada de imobilizare. Asigurările Autoturismului NU ACOPERĂ daunele provocate din cauza fumatului.  

3.11. Taxele de parcare pe timpul preluarii-predarii autovehiculului, in alta locatie decat cea propusa de VABOVA SPEED , precum si parcarea pe toata perioada utilizarii masinii inchiriate de la VABOVA SPEED  revin in totalitate Clientului. Acesta va suporta alaturi de costul parcarii, toate taxele prevazute de legislatia in vigoare, atat pe teritoriul Romaniei cat si in alte state, taxe de drum, taxe de trecere a podurilor, taxe de stationare in aeroporturi sau spatii speciale cu durata limitata, amenzi rezultate de pe urma nerespectarii regulilor de circulatie. In cazul neachitarii celor de mai sus, VABOVA SPEED  va achita amenzile rezultate din neindeplinirea obligatiilor de catre Client. VABOVA SPEED  va factura catre client valoarea efectiva a amenzii plus o taxa de administrare de 50 €/amenda.

3.12. Alimentarea de catre Client a autovehiculului inchiriat de la VABOVA SPEED , cu alt carburant decat cel indicat de producator (notat in talon si pe fisa de predare-primire) atrage dupa sine obligatia Clientului de a achita o taxa de serviciu in valoare de 50 €, costul transportului cu platforma, costul aferent zilelor de imobilizare in service, costul de reparatie conform devizului de reparatie, precum si realimentarea corespunzatoare

3.13. Fiecare autoturism închiriat se conduce pe teritoriul României fără  limită  de km.

3.14. Deplasarea in afara granitelor este strict interzisa. In cazul in care se va incalca aceasta obligatie, in eventualitatea unei daune sau a unui furt, Clientul va fi responsabil cu toata valoarea masinii.

3.15. În cazul în care autoturismul este folosit în afara granițelor României fără acordul scris al VABOVA SPEED, folosirea acestuia va fi considerată furt și va fi declarată la Organele de Poliție competente. VABOVA SPEED își rezervă dreptul să perceapă o taxă de 300 EURO/zi plus TVA până la data recuperării autoturismului. În afara teritoriului României CLIENTUL nu beneficiază de asistență rutieră, prin urmare, acest serviciu nu este inclus în costul închirierii. Costul repatrierii Autoturismului până la granița României va fi suportat exclusiv și integral de către CLIENT.(Părţile au citit, înţeles şi acceptat în mod expres această clauză contractuală).

 

3.16.1 VABOVA SPEED  inchiriaza impreuna cu autoturismul o serie de accesorii constand in GPS, scaun copil, lanturi de zapada, conform urmatoarelor tarife:

  • GPS, 5 €/zi;
  • Scaun de copil, 3 €/zi;
  • Lanturi de zapada, 3 €/zi;

3.17. In cazul pierderii sau deteriorarii cheilor, a actelor originale sau a accesoriilor auto, in cazul pierderii jetonului de parcare sau pierderii placutelor de inmatriculare de catre Client, VABOVA SPEED  va incasa de la acesta, contravaloarea obiectelor deteriorate/pierdute la pretul din factura de achizitie al fiecarui accesoriu, sau la valoarea amenzii pe care Clientul trebuie sa o achite, la care se adauga o taxa de administrare de 50 €

3.18. VABOVA SPEED  nu poate fi facut raspunzator pentru eventualele obiecte uitate in Autovehicul de catre Client si neidentificate la predarea autovehiculului.

3.19. Fumatul in masinile VABOVA SPEED  este strict interzis. In caz de nerespectare, se va incasa o taxa de 50 €, la care se va adauga contravaloarea serviciilor de spalatorie auto.

3.20. Autoturismul se livrează în stare bună de funcționare, curat și igienizat, fără defecțiuni și fără avarii ale caroseriei  sau  interiorului,  altele  decât  cele evidențiate în secțiunea de Livrare/Returnare Autoturism.

3.21. CLIENTUL ia la cunoștință și verifică starea Autoturismului înaintea semnării Contractului de Închiriere, iar orice fel de reclamații privind starea acestuia se vor face obligatoriu la Livrare și vor fi consemnate în secțiunea Observații; CLIENTUL privind starea acestuia se vor face obligatoriu la Livrare și vor fi consemnate în secțiunea Observații; CLIENTUL fiind  direct  și integral  răspunzător pentru orice daune ale Autoturismului care nu au fost menționate. Nu se acceptă reclamații/obiecțiuni ulterioare livrării cu privire la starea Autoturismului.(Părţile au citit, înţeles şi acceptat în mod expres această clauză contractuală).

 

  1. Garantia Pentru Daune si Taxe Pentru Reducerea Acesteia

4.1. Autovehiculul are incheiata polita de asigurare RCA, conform legii. Asigurarea RCA este o asigurare prin care tertii prejudiciati in urma unui accident auto produs din vina conducatorului auto asigurat, primesc despagubiri pentru daunele materiale si/sau decesul ori vatamarile corporale suferite in acel accident.

4.2.4.Masinile Vabova Speed beneficiaza de asigurare Super Cover Plus (SCDW+) care elimina in totalitate responsabilitatea Clientului in caz de accident si/sau furt, exceptiile fiind mentionate in Cap.5 al acestui Contract.

4.3. Asigurarea personală a CLIENTULUI, a pasagerilor, a bagajelor sau a oricăror bunuri nu face obiectul Contractului de închiriere și nici nu este acoperită de asigurarea Autoturismului.

4.4. CLIENTUL este pe deplin responsabil și trebuie să plătească toate daunele (directe și/sau indirecte), costurile și/sau prejudiciile produse dacă șoferul se află sub influența alcoolului, al drogurilor sau a altor subsante ilegale, dacă nu s-a respectat oricare din condițiile prezentului Contract, precum și în cazul în care nu prezintă documentele necesare eliberate de Poliție (în caz de furt, accident sau orice alt incident).

4.5.În caz de infracțiune, CLIENTUL este responsabil civil, penal și contravențional. În cazul producerii unui furt CLIENTUL are obligația să predea cheile Autoturismului precum și documentul justificativ al săvârșirii furtului eliberat de Poliție (procesul-verbal).

4.6. În cazul în care Autoturismul închiriat este returnat cu daune, altele decât cele evidențiate în Fișa de Livrare/Returnare Auto, în secțiunea Livrare, CLIENTUL are obligația să prezinte la returnarea autoturismului Procesul-Verbal Constatator, Anexa 2 (pentru compania de asigurări), precum și Autorizația de Reparație (toate conținând semnătura ofițerului de Poliție și ștampila secției de Poliție). În caz contrar întreaga sumă reprezentând daunele o sa fie achitate de catre CLIENT .

 

 

  1. Excluderi de la Garantia Pentru Daune

Clientul, el devine responsabil si raspunde de repararea si plata daunelor colaterale in urmatoarele situatii:

*nerespectarea obligatiilor prevazute in Cap 2;

*combustibilul lipsa, in cuantumul 20 € reprezentand taxa de alimentare + bonul fiscal aferent (art. 3.9);

*pierderea sau deteriorarea actelor masinii, cheilor sau accesoriilor (art. 3.18);

*deteriorarea habitaclului: murdarire excesiva, patarea scaunelor sau deteriorarea lor (art. 3.10);

*alimentarea gresita a autovehiculului (art. 3.12);

*deteriorarea partiala sau totala provocata ca urmare a fumatului in interiorul masinii si/sau in timpul aflarii acesteia in apropierea mediilor inflamabile (art. 3.19),

*A condus sub influența alcoolului, drogurilor sau oricăror alte substanțe interzise de lege; b) Nu a oprit Autoturismul IMEDIAT după producerea unui accident/incident provocând daune/avarii suplimentare acestuia; c) În caz de accident, nu a anunțat Organele de Poliție sau organele abilitate și nu a obținut procesul-verbal de constatare; d) Nu a anunțat în maxim 6 ore LOCATORUL despre evenimentul rutier produs și nu a completat la returnarea Autoturismului declarația  pe  proprie  răspundere privind împrejurările producerii accidentului/incidentului; e) A utilizat Autoturismul în scopuri ilicite/ilegale, cum ar fi contrabanda, transportul ilegal de articole sau bunuri etc; f) A condus Autoturismul cu sarcina depășită, a folosit Autoturismul pentru împingerea sau remorcarea altor vehicule, remorci sau a altor obiecte sau a transportat persoane peste capacitatea maximă a Autoturismului, contrare mențiunilor din conținutul certificatului de înmatriculare; g) A condus Autoturismul pe drumuri nemarcate pe Harta Oficială a României, neasfaltate sau accidentate (forestiere), pe drumuri închise circulației publice, în zone inundate sau la traversarea unor cursuri de apă, rezultând daune/avarii produse Autoturismului închiriat; h) A utilizat Autoturismul în concursuri, curse sau teste auto rezultând daune/avarii produse Autoturismului închiriat; i) A utilizat neadecvat (contrar specificațiilor producătorului) sau distructiv Autoturismul, fapt ce a avut drept consecință o daună a motorului, a cutiei de viteze, a roților, a cauciucurilor sau a spațiului interior al Autoturismului (cu titlu de exemplificativ dar nu limitativ, daune provocate de fumat în interiorul autoturismului  *interior afumat/ ars, pătat cu diverse lichide, accesorii zgâriate sau pătate, tapițerie distrusă/zgâriată/pătată, etc.). În oricare din situațiile acestea CLIENTUL se obligă să plătească prejudiciul cauzat dar nu mai puțin de 50 Euro plus TVA la predarea autoturismului. j) În caz de furt al Autoturismului, când CLIENTUL nu predă VABOVA SPEED  cheile Autoturismului, când nu predă dovada furtului (procesul-verbal) întocmită de către organele de Poliție abilitate și declarația pe proprie răspundere cu privire la împrejurările producerii evenimentului; k) A condus în afara granițelor și teritoriului României, fără acordul prealabil scris al VABOVA SPEED

 

  1. Plata Serviciilor

6.1. Clientul plateste integral, la semnarea Contractului, inchirierea (masinii si a optionalelor pe care le inchiriaza),

6.2. Facturarea in RON se face la cursul de vanzare al BNR din ziua semnarii Contractului.

6.3. Plata inchirierii se poate face in numerar, cu cardul  sau prin transfer bancar. Plata integrală se poate face în avans, prin transfer bancar, sau în momentul semnării Contractului de închiriere in numerar sau  prin card de credit (VISA, MASTERCARD), în RON, calculat la cursul de schimb de vânzare al BNR + 2% din ziua efectuării plății.(Părţile au citit, înţeles şi acceptat în mod expres această clauză contractuală).

6.4. Tarifele nu includ: costurile carburantilor, taxele de drum cu exceptia vignetei de drum pentru Romania care este inclusa in tariful de inchiriere, amenzile primite pentru incalcarea regulilor de circulatie pe drumurile publice si a legislatiei nationale in vigoare sau costuri rezultate in urma actiunilor Autoritatilor Locale vis-a-vis de Autovehiculul ce face obiectul acestui Contract, pe durata inchirierii. Plata integrala a acestor sume vor fi in sarcina Clientului.

6.5. Clientul trebuie sa achite totalul obligatiilor financiare ramase, conform Contractului, in momentul predarii autovehiculului, in baza documentului de plata emis de VABOVA SPEED .

6.6. In cazul returnarii anticipate a autovehiculului datei stabilite, sumele de bani achitate de catre Client  nu se restituie.

6.7. Tarifele includ: Asigurare RCA (Asigurarea de răspundere civilă auto), Rovinietă, Asistență mentenanță Autoturism, anvelope adecvate, în funcție de anotimp (anvelope adecvate sezonului de iarna și anvelope adecvate sezonului de vară), suport tehnic 24h/24h. Tarifele sunt exprimate în EURO și sunt calculate în funcție de clasa, model și perioada de închiriere. Prețurile se pot consulta direct pe site-ul nostru www.vabovaspeed.ro

6.8. Orice amendă rezultată în timpul închirierii Autoturismului se va imputa direct CLIENTULUI conform condițiilor contractuale agreate prin prezentul Contract de închiriere la care se va adauga o taxă de administrare de 40 Euro. (Părţile au citit, înţeles şi acceptat în mod expres această clauză contractuală).

 

 

 

  1. Procedura in Caz de Daune:

7.1. Clientul are obligatia de a anunta imediat VABOVA SPEED  despre orice avarie noua descoperita la autovehiculul inchiriat.

7.2. Daca dauna are autor necunoscut Clientul are obligatia de a obtine, inainte de restituirea masinii, Autorizatia de Reparatie de la Organele de Politie.

7.3. Daca accidentul s-a produs din vina Clientului si au fost implicate 2 masini acesta are urmatoarele obligatii:

7.3.1. Obtinerea Procesului Verbal si a autorizatiei de reparatie de la Organele de Politie !!

7.4. Daca accidentul nu s-a produs din vina Clientului,si au fost implicate 2 masini acesta are urmatoarele obligatii:

7.4.1. Obtinerea Procesului Verbal si a autorizatiei de reparatie de la Organele de Politie, copie RCA vinovat, copie Certificat Inmatriculare vinovat, copie CI vinovat, copie Permis Conducere vinovat;

7.5. Daca in accident au fost implicate mai mult de 2 masini sau in urma accidentului au rezultat vatamari corporale Clientul are obligatia sa contacteze Organele de Politie pentru obtinerea Procesului Verbal si a Autorizatiei de Reparatie.

7.6. In cazul unui accident in care a fost lovit un animal clientul are obligatia sa anunte Organele de Politie de indata ce s-a produs accidentul.

7.7. In toate cazurile descrise anterior Clientul are obligatia de a verifica completarea corecta a Autorizatiei de Reparatie si Procesului Verbal eliberate de Organele de Politie.

7.8. In caz de nerespectare a procedurii in caz de dauna Clientul este responsabil de intreaga valoare a reparatiilor, costurilor de imobilizare si a costurilor generate de lipsa de folosinta a masinii.

  1. Prelungirea, Incetarea si Rezilierea Contractului

8.1. Termenii prelungirii, incetarii sau rezilierii anticipate a Contractului nu pot fi stabiliti decat cu acordul VABOVA SPEED .

8.2. Intentia Clientului de prelungire a Contractului se comunica catre VABOVA SPEED , cu minimum 24 de ore inaintea expirarii Contractului. Tariful agreat se achita in aceleasi conditii in care a fost incheiat contractul initial, in termen de maximum 12 de ore de la inceperea perioadei de prelungire. Contractul poate fi prelungit prin acordul scris al ambelor parti. Prelungirea Contractului este posibilă doar cu acordul Vabova Speed . Cererea CIENTULUI de prelungire trebuie sa fie transmisă în scris la adresa de e-mail de pe site-ul VABOVA SPEED sau telefonic la numarul 0748.833.266.

8.2.1. VABOVA SPEED va putea modifica oferta sa comercială, respectiv tipurile de tarifare şi cuantumul acestora, actualizând aceste informații și comunicându-le CLIENTULUI în momentul solicitării de prelungire a perioadei contractuale, Clientul fiind liber în a decide daca doreşte să beneficieze de oferta comercială şi să extindă perioada contractuală, în noile condiții sau nu. In orice situație, Vabova Speed  înțelege că orice modificare a perioadei contractuale va putea fi efectuată doar în condițiile comerciale care fac parte din noua ofertă a Clientului  la momentul cererii. 

8.2.2.În cazul în care solicitarea de prelungire poate fi acceptată, VABOVA SPEED va confirma CLIENTULUI posibilitatea prelungirii perioadei contractuale prin transmiterea spre semnare a actului adițional, precum și a facturii aferente. În situația în care CLIENTUL nu are posibilitatea să retransmită în timp util catre VABOVA SPEED actul adițional semnat, Contractul se consideră prelungit în baza confirmării încasării chiriei aferente perioadei de prelungire, conform tarifului comunicat de VABOVA SPEED .

8.2.3. În cazul în care VABOVA SPEED nu a confirmat CLIENTULUI posibilitatea prelungirii Contractului sau CLIENTUL nu a achitat chiria aferentă perioadei de prelungire conform tarifului si in termenul comunicat de VABOVA SPEED, Contractul de închiriere nu se consideră prelungit, iar CLIENTUL este obligat să restituie Autoturismul la termenul agreat inițial, în caz contrar VABOVA SPEED  este îndreptățit să sesizeze Organele de Poliție.

8.2.4. În cazul în care, la finalul perioadei de închiriere, VABOVA SPEED  nu înapoiază Autoturismul la data restituirii, adică ultima zi a duratei Contractului de închiriere, VABOVA SPEED  are opțiunea, la libera sa alegere, de a factura dublul chiriei aferente perioadei cuprinse între ultima zi a duratei contractului și ziua în care Autoturismul a fost restituit efectiv VABOVA SPEED UI.

8.2.5. Pentru evitarea oricărui dubiu, CLIENTUL declară că, în acest caz, nu devin aplicabile prevederile art. 1810 din Codul Civil privind tacita relocațiune și nu se va considera că a început să curgă o nouă perioadă de închiriere. (Părţile au citit, înţeles şi acceptat în mod expres această clauză contractuală). 

8.3. Contractul inceteaza de drept la sfarsitul perioadei de inchiriere.

8.4. Contractul poate inceta inaintea implinirii termenului prin acordul partilor sau ca efect al rezilierii.

8.5. In cazul in care reziliaza Contractul, VABOVA SPEED  instiinteaza Clientul telefonic, prin fax sau prin posta electronica.

8.6. Atat in cazul incetarii Contractului inainte de termen cat si in cazul rezilierii, Clientul are obligatia de a preda autovehiculul in termen de 12 ore de la momentul rezilierii.

  1. Dispozitii Finale

9.1. Clientul este pus de drept in intarziere pentru toate obligatiile asumate in Contract si nerespectate ca atare la termene.

9.2. Orice litigiu care decurge din sau in legatura cu acest Acord va fi solutionat mai intai pe cale amiabila si doar in caz de esec, partile se vor adresa instantelor competente

9.3. Pentru orice disputa, prezentul Contract constituie o dovada

Translate »
WeCreativez WhatsApp Support
Suntem aici sa te ajutam cu orice informatie.
👋 Salut, cum te pot ajuta?