Măsuri de prevenire împotriva COVID-19 ↓

Deoarece prevenirea este cea mai bună şi cea mai eficientă metodă de combatere a răspândirii virusului COVID-19 în acest moment, vă aducem la cunoştinţă măsurile luate:

  • După fiecare preluare maşinile sunt dezinfectate. Toate elementele primind o atenţie sporită: mânerele, volanul, bordul, schimbătorului de viteze, portbagajul , cheia maşinii, precum şi documentele auto, sunt dezinfectate şi neutralizate înainte de a ajunge la următorul client.
  • Şoferii noştri au primit numeroase informări precum şi mijloace de protecţie (dezinfectant pentru suprafeţe, şerveţele şi dezinfectant pentru mâini atât pentru ei cât şi pentru pasageri, măşti de protecţie).
  • După dezinfectare, fiecare maşină de închiriat rămâne obligatoriu timp de minim 24 de ore în parcare, pentru neutralizare, înainte de a fi predată unui alt client.

Termeni si conditii

Te rugăm să acorzi puțină atenție acestor termeni și condiții, întrucât serviciile site-ului vabovaspeed.ro pot fi oferite doar persoanelor care sunt de acord cu termenii și condițiile expuse în continuare.

Detalii de identificare

SC Vabova Speed SRL
CUI 35166430
J32/1033/2015
Adresa: Str. ŞTEFLEŞTI 5, Sc.B, Et.2, Ap.16, Sibiu 550309
Telefon: 0748 833 266
Email: office@vabovaspeed.ro

TERMENI SI CONDITII DE INCHIRIERE DEFINITII:

Contract – include informatiile din urmatoarele documente: Contract de Inchiriere, Termeni si Conditii de Inchiriere, Fisa de Predare – Preluare si toate specificatiile din Anexele la Contract.

Autoturism / Autovehicul – reprezinta vehiculul oferit spre inchiriere impreuna cu toate accesoriile sale. Tarif de Lista – reprezinta tariful pentru o zi de inchiriere (24 h) corespunzatoare autoturismului inchiriat. Carburant – poate consta in benzina sau motorina, in functie de tipul autoturismului inchiriat.

Client – persoana care semneaza Contractul de Inchiriere

Anexe – documente aditionale Contractului de Inchiriere

Fisa de Predare – Preluare – document in care se noteaza starea autovehiculului atat la predare, cat si la preluare

Utilizator – persoana mentionata in Contract, care poate conduce autovehiculul inchiriat de Client.

Partener – persoana juridica care intermediaza inchirierea intre VABOVA SPEED si Client

Clauzele contractuale includ informatiile din urmatoarele documente: Contract de Inchiriere, Termeni si Conditii de Inchiriere, Fisa de Predare – Preluare,

Conditiile de fata sunt obligatorii si trebuie respectate pentru a putea inchiria un autoturism de la VABOVA SPEED de către persoanele fizice/juridice romane sau straine.

Tarifele contin TVA.

1.  Obligatiile VABOVA SPEED

  • Sa transmita Clientului dreptul de folosinta asupra autovehiculului ce constituie obiectul Contractului prin: livrarea autovehiculului, completarea si semnarea fisei de predare-preluare, inmanarea cheilor si a actelor masinii (certificat de inmatriculare, polita de asigurare RCA) in
  • Sa asigure Clientului asistenta rutiera, pe teritoriul Romaniei, pe toata durata contractului, 24h/24, 7zile/7 in caz de accident sau pana mecanica (defectiune tehnica). VABOVA SPEED nu este responsabila de remedierea anvelopei in caz de
  • Sa inlocuiasca autovehiculul (in limita disponibilitatii), in caz de avarie care nu poate fi remediata pe loc, daca dauna nu este din vina Clientului, intr-un interval de 24 ore, in functie de locatia in care s-a constatat In cazul in care dauna este din vina Clientului nu ne asumam livrarea unui nou autoturism.
  • In cazul in care VABOVA SPEED va fi in imposibilitatea de a inlocui Autovehiculul, Clientului i se va restitui partea aferenta costului chiriei calculate proportional cu durata in care autovehiculul nu a putut fi
  • VABOVA SPEED nu este responsabila de pierderile suportate de catre Client in caz de defectare sau avarie a autovehiculului, cu exceptia cheltuielilor autorizate de VABOVA SPEED pentru
  • Din momentul livrarii autovehiculului si pana la reintrarea in posesia acestuia, VABOVA SPEED este exonerata de raspundere pentru daunele provocate in trafic de autovehiculul inchiriat Clientului, precum si de taxele de drum ori de pod sau amenzi rezultate din ocuparea abuziva a unui loc de parcare, nerespectarea legislatiei rutiere sau a legilor

2.  Obligatiile  Clientului  Observatie

In conditiile unei rezervari efectuate telefonic, prin e-mail sau prin parteneri, rezervarea poate fi anulata de VABOVA SPEED , fara a datora nimic Clientului sau intermediarului, in cazul in care Clientul final nu indeplineste cerintele minime obligatorii pentru inchiriere prevazute in contract si publicate pe site-ul VABOVA SPEED.

  • Sa fie posesorul unui permis de conducere national si/sau international valabil (obligatoriu permis international pentru acte emise in tari cu alta scriere decat in alfabetul Latin si pentru cele obtinute prin conducere auto cu volan pe dreapta, : UK, India, Australia, Japonia). La semnarea Contractului, trebuie prezentate in original permisul de conducere impreuna cu un act de identitate .
  • VABOVA SPEED își rezervă dreptul de a închiria doar persoanelor cu varsta de 21 ani impliniti, carnet de conducere de categoria autovehiculului ce il inchireaza cu vechimea de cel putin 12luni;
  • In cazul rezervarilor confirmate, VABOVA SPEED isi rezerva dreptul de anulare a acestora in cazul in care Clientul intarzie ridicarea autoturismului cu peste 3 ore fata de ora stabilita de comun acord, daca Clientul nu anunta in
  • Sa permita conducerea autovehiculului doar persoanelor autorizate de VABOVA SPEED si mentionate in Contract, sau reprezentantilor VABOVA SPEED .
  • Taxa pentru soferii suplimentari va fi de 15 €/utilizator. Prin inscrierea in Contract a acestora accepta faptul ca trebuie sa indeplineasca conditiile de inchiriere VABOVA SPEED .
  • Sa nu conduca autovehiculul in afara suprafetelor carosabile, pe drumuri nepavate, neasfaltate, inchise circulatiei In caz contrar, VABOVA SPEED se poate indrepta impotriva Clientului pentru a incasa valoarea reparatiei.
  • Sa nu faca si sa nu permita interventii tehnice sau estetice asupra autovehiculului fara consimtamantul scris al VABOVA SPEED .
  • Sa instiinteze VABOVA SPEED , la solicitarea acesteia, cu privire la locul unde se afla autovehiculul si sa permita examinarea autovehiculului de catre reprezentantii VABOVA SPEED , in maxim 24 de ore de la cererea
  • Sa nu foloseasca autovehiculul pentru taximetrie, transport alternativ – ridesharing (ex. Uber, Bolt, Bla Bla Car ), scoala de soferi, activitati de impingere sau tractare, curse, antrenamente, concursuri, in scopul transportarii unor substante periculoase sau activitati ilegale, care pot deteriora starea Autovehiculului, precum si sa nu ii dea nicio alta destinatie, alta decat pentru transport de persoane in regim de inchiriere. In cazul in care autoturismul inchiriat este pus sub sechestru sau distrus/deteriorat de catre autoritati sau Client, in urma folosirii lui pentru obtinerea unor foloase necuvenite din transportul unor obiecte sau substante interzise, Clientul se afla raspunzator de intreaga contravaloare a autovehiculului.
  • Animalele de companie (ex.: caini, pisici) pot fi transportate in autoturismele VABOVA SPEED numai in cutii (custi, genti) speciale, inchise pe durata In caz contrar, se vor aplica aceleasi conditii mentionate la punctul 3.10.
  • Pentru nerespectarea prevederilor privind obligatiile Clientului – prevazute in Capitolul 2 (exceptie punct 1 – caz in care VABOVA SPEED are dreptul de a anula unilateral rezervarea fara restituirea sumelor in caz de avans incasat)
  • Clientul are obligatia de a mentine autoturismul in stare corespunzatore de folosinta pe toata perioada contractuala si de a preda autoturismul in aceeasi stare ca aceea de la data luarii in In cazul oricaror daune produse autoturismului pe perioada contractuala, (inclusiv daune cauzate de lovirea animalelor sau daune cu autor necunoscut) clientul are obligatia sa se prezenta la cel mai apropiat post de Politie pentru a obtine un Proces Verbal Constatator al accidentului. In caz de nerespectare a procedurii in caz de dauna, prevazuta la punctul 7, Clientul este responsabil de intreaga valoare a reparatiilor, costurilor de imobilizare si a costurilor generate de lipsa de folosinta a masinii.

3.  Desfasurarea Contractului. Livrarea, Inlocuirea si Restituirea Autovehiculului.

  • Livrarea si restituirea autovehiculului se vor face la locul, data si ora stabilite de Client impreuna cu VABOVA SPEED si mentionate in formularul de rezervare si
  • Predarea si preluarea masinii in afara orelor de program (L-V 09:00 -18:00) se poate realiza la cererea In acest caz se va percepe o taxa suplimentara de 10 € per preluare/predare.
    • Deteriorarea sau distrugerea jantelor sau a anvelopelor atrage dupa sine obligatia Clientului prezenta la cel mai apropiat post de Politie pentru a obtine un Proces Verbal Constatator
    • Avarierea partii inferioare a autovehiculului, reprezentand elementele de sub masina (scut, baie de ulei, esapament, toba ) atrage dupa sine obligatia Clientului de a se prezenta la cel mai apropiat post de Politie pentru a obtine un Proces Verbal Constatator
  • Restituirea autovehiculului in alt loc decat cel in care a fost livrat se face numai cu acordul VABOVA SPEED si se va percepe o taxa suplimentara de dislocare, cuprinsa intre 30 € si 250 €. In cazul in care Clientul solicita restituirea autovehiculului intr-o alta locatie ulterior preluarii masinii, va informa VABOVA SPEED in scris sau sunand la numarul de telefon suport non-stop 88.33.266. VABOVA SPEED va trebui sa isi dea acordul asupra acestei modificari contractuale, iar Clientul va achita taxa suplimentara de dislocare mentionata anterior, taxa care va fi comunicata in scris de catre VABOVA SPEED , prin SMS sau e-mail. Incasarea taxei se va face la returul autoturismului, cash
  • In cazul in care Clientul lasa masina intr-o alta agentie decat in cea stabilita initial prin contract, fara sa anunte modificarea locatiei de predare i se va incasa o taxa suplimentara de 100 €.
  • La restituirea autovehiculului peste ora limita conform contractului, se va percepe un tarif suplimentar de 10 €/ora, agreat prin Daca Clientul intarzie predarea autovehiculului fara a avea acordul VABOVA SPEED , compania are dreptul sa reintre in posesie pe cheltuiala si riscul Clientului.
  • Restituirea este efectiva in momentul semnarii fisei de predare de catre VABOVA SPEED si
  • Abandonarea de catre Client a autoturismului fara notificarea VABOVA SPEED in scris sau sunand la numarul de telefon suport non- stop 88.33.266, fara a preda cheia unui reprezentant VABOVA SPEED si fara semnarea bilaterala a fisei de preluare va atrage raspunderea Clientului pentru toate costurile aferente relocarii autoturismului in agentia din care a fost inchiriat, si a altor costuri aferente readucerii autoturismului la starea initiala in cazul in care autoturismul este preluat in alte conditii decat cele in care a fost predat pe baza procesului-verbal. Aceleasi conditii sunt valabile si in cazul in care clientul refuza predarea masinii.
  • Clientul are obligatia de a restitui autovehiculul cu aceeasi cantitate de combustibil pe care a avut-o la inceputul perioadei de inchiriere (conform fisei de predare-primire). In caz contrar, in urma notificarii scrise din partea VABOVA SPEED , Clientul este de acord cu plata unei taxe de alimentare de 20 € si contravaloarea combustibilului lipsa, conform bonului fiscal de Nu se acorda credit pentru combustibilul in plus fata de cantitatea initiala furnizata de VABOVA SPEED .
  • La livrarea masinii catre Client, se va specifica stadiul de curatenie al masinii, atat interior cat si exterior, acesta urmand sa semneze procesul-verbal continand aceste In cazul in care la restituire, autovehiculul necesita mai mult decat procedura standard de spalare pentru readucerea la starea anterioara inchirierii, Clientul este de acord cu plata unei taxe de administrare de 50 € la care se va adauga contravaloarea serviciilor de spalatorie auto, conform facturii care i se va transmite pe e-mail.
  • Taxele de parcare pe timpul preluarii-predarii autovehiculului, in alta locatie decat cea propusa de VABOVA SPEED , precum si parcarea pe toata perioada utilizarii masinii inchiriate de la VABOVA SPEED revin in totalitate Acesta va suporta alaturi de costul parcarii, toate taxele prevazute de legislatia in vigoare, atat pe teritoriul Romaniei cat si in alte state, taxe de drum, taxe de trecere a podurilor, taxe de stationare in aeroporturi sau spatii speciale cu durata limitata, amenzi rezultate de pe urma nerespectarii regulilor de circulatie. In cazul neachitarii celor de mai sus, VABOVA SPEED va achita amenzile rezultate din neindeplinirea obligatiilor de catre Client. VABOVA SPEED va factura catre client valoarea efectiva a amenzii plus o taxa de administrare de 50 €/amenda.
  • Alimentarea de catre Client a autovehiculului inchiriat de la VABOVA SPEED , cu alt carburant decat cel indicat de producator (notat in talon si pe fisa de predare-primire) atrage dupa sine obligatia Clientului de a achita o taxa de serviciu in valoare de 50 €, costul transportului cu platforma, costul aferent zilelor de imobilizare in service, costul de reparatie conform devizului de reparatie, precum si realimentarea corespunzatoare
  • Inchirierile in afara granitelor Romaniei necesita acordul scris al VABOVA SPEED si se supun unor conditii speciale: exista o limita de 400 km/zi (km parcursi atat in tara cat si in afara granitelor) iar pentru depasirea limitei de km se va percepe o taxa de 0,09 €/km. Pentru obtinerea documentelor necesare tranzitului granitelor se va percepe o taxa de 50 € .
  • Depozitul de garantie pentru iesirea din tara este de minim 1200 € si maxim 5000 € si nu poate fi redus
  • Deplasarea in afara granitelor este permisa doar pe teritoriul Uniunii Europene si a Spatiului Economic In cazul in care se va incalca aceasta obligatie, in eventualitatea unei daune sau a unui furt, Clientul va fi responsabil cu toata valoarea masinii.
  • In caz de defectiuni si/sau evenimente rutiere, petrecute in afara granitelor tarii, Clientul are obligatia, conform contractului semnat la livrarea masinii, de a restitui masina in interiorul granitelor Romaniei suportand integral
  • VABOVA SPEED inchiriaza impreuna cu autoturismul o serie de accesorii constand in GPS, scaun copil, lanturi de zapada, router Wi- fi conform urmatoarelor tarife:
  • GPS, 5 €/zi;
  • Scaun de copil, 3 €/zi;
  • Lanturi de zapada, 3 €/zi;
  • In cazul pierderii sau deteriorarii cheilor, a actelor originale sau a accesoriilor auto, in cazul pierderii jetonului de parcare sau pierderii placutelor de inmatriculare de catre Client, VABOVA SPEED va incasa de la acesta, contravaloarea obiectelor deteriorate/pierdute la pretul din factura de achizitie al fiecarui accesoriu, sau la valoarea amenzii pe care Clientul trebuie sa o achite, la care se adauga o taxa de administrare de 50 €
  • VABOVA SPEED nu poate fi facut raspunzator pentru eventualele obiecte uitate in Autovehicul de catre Client si neidentificate la predarea
  • Fumatul in masinile VABOVA SPEED este strict In caz de nerespectare, se va incasa o taxa de 50 €, la care se va adauga contravaloarea serviciilor de spalatorie auto.

4.  Garantia Pentru Daune si Taxe Pentru Reducerea Acesteia

  • Autovehiculul are incheiata polita de asigurare RCA, conform Asigurarea RCA este o asigurare prin care tertii prejudiciati in urma unui accident auto produs din vina conducatorului auto asigurat, primesc despagubiri pentru daunele materiale si/sau decesul ori vatamarile corporale suferite in acel accident.

4.2.4.Masinile Vabova Speed beneficiaza de asigurare Super Cover Plus (SCDW+) care elimina in totalitate responsabilitatea Clientului in caz de accident si/sau furt, exceptiile fiind mentionate in Cap.5 al acestui Contract.

5.  Excluderi de la Garantia Pentru Daune

Clientul, el devine responsabil si raspunde de repararea si plata daunelor colaterale in urmatoarele situatii:

  • nerespectarea obligatiilor prevazute in Cap 2;
  • combustibilul lipsa, in cuantumul 20 € reprezentand taxa de alimentare + bonul fiscal aferent (art. 9);
  • pierderea sau deteriorarea actelor masinii, cheilor sau accesoriilor (art. 18);
  • deteriorarea habitaclului: murdarire excesiva, patarea scaunelor sau deteriorarea lor (art. 10);
  • alimentarea gresita a autovehiculului (art. 12);
  • deteriorarea partiala sau totala provocata ca urmare a fumatului in interiorul masinii si/sau in timpul aflarii acesteia in apropierea mediilor inflamabile (art. 20).

6.  Plata Serviciilor

  • Clientul plateste integral, la semnarea Contractului, inchirierea (masinii si a optionalelor pe care le inchiriaza),
  • Facturarea in RON se face la cursul de vanzare al BNR din ziua semnarii
  • Plata inchirierii se poate face in numerar sau prin transfer
  • Tarifele nu includ: costurile carburantilor, taxele de drum cu exceptia vignetei de drum pentru Romania care este inclusa in tariful de inchiriere, amenzile primite pentru incalcarea regulilor de circulatie pe drumurile publice si a legislatiei nationale in vigoare sau costuri rezultate in urma actiunilor Autoritatilor Locale vis-a-vis de Autovehiculul ce face obiectul acestui Contract, pe durata Plata integrala a acestor sume vor fi in sarcina Clientului.
  • Clientul trebuie sa achite totalul obligatiilor financiare ramase, conform Contractului, in momentul predarii autovehiculului, in baza documentului de plata emis de VABOVA SPEED .
  • In cazul returnarii anticipate a autovehiculului datei stabilite, sumele de bani achitate de Client nu se restituie.

7.  Procedura in Caz de Daune:

  • Clientul are obligatia de a anunta imediat VABOVA SPEED despre orice avarie noua descoperita la autovehiculul
  • Daca dauna are autor necunoscut Clientul are obligatia de a obtine, inainte de restituirea masinii, Autorizatia de Reparatie de la Organele de
  • Daca accidentul s-a produs din vina Clientului si au fost implicate 2 masini acesta are urmatoarele obligatii:
    • Completarea formularului de constatare amiabila daca cei 2 soferi isi recunosc vina;
    • Proces Verbal + Autorizatie de reparatie obtinute de la Organele de Politie in cazul in care cei doi soferi nu se inteleg
  • Daca accidentul nu s-a produs din vina Clientului,si au fost implicate 2 masini acesta are urmatoarele obligatii:
    • Completarea formularului de constatare amiabila daca cei 2 soferi isi recunosc vina, copie RCA vinovat, copie Certificat Inmatriculare vinovat, copie CI vinovat, copie Permis Conducere vinovat;
    • In cazul in care cei doi soferi nu se inteleg amiabil vor fi necesare: copie RCA vinovat, Proces Verbal si Autorizatia de reparatie obtinute de la Organele de
  • Daca in accident au fost implicate mai mult de 2 masini sau in urma accidentului au rezultat vatamari corporale Clientul are obligatia sa contacteze Organele de Politie pentru obtinerea Procesului Verbal si a Autorizatiei de
  • In cazul unui accident in care a fost lovit un animal clientul are obligatia sa anunte Organele de Politie de indata ce s-a produs
  • In toate cazurile descrise anterior Clientul are obligatia de a verifica completarea corecta atat a Constatarii Amiabile, cat si a Autorizatiei de Reparatie si Procesului Verbal eliberate de Organele de
  • In caz de nerespectare a procedurii in caz de dauna Clientul este responsabil de intreaga valoare a reparatiilor, costurilor de imobilizare si a costurilor generate de lipsa de folosinta a

8.  Prelungirea, Incetarea si Rezilierea Contractului

  • Termenii prelungirii, incetarii sau rezilierii anticipate a Contractului nu pot fi stabiliti decat cu acordul VABOVA SPEED .
  • Intentia Clientului de prelungire a Contractului se comunica catre VABOVA SPEED , cu minimum 24 de ore inaintea expirarii Tariful agreat se achita in aceleasi conditii in care a fost incheiat contractul initial, in termen de maximum 24 de ore de la inceperea perioadei de prelungire. Contractul poate fi prelungit prin acordul scris al ambelor parti.
  • Contractul inceteaza de drept la sfarsitul perioadei de
  • Contractul poate inceta inaintea implinirii termenului prin acordul partilor sau ca efect al
  • In cazul in care reziliaza Contractul, VABOVA SPEED instiinteaza Clientul telefonic, prin fax sau prin posta
  • Atat in cazul incetarii Contractului inainte de termen cat si in cazul rezilierii, Clientul are obligatia de a preda autovehiculul in termen de 12 ore de la momentul

9.  Dispozitii Finale

  • Clientul este pus de drept in intarziere pentru toate obligatiile asumate in Contract si nerespectate ca atare la
  • Orice litigiu care decurge din sau in legatura cu acest Acord va fi solutionat mai intai pe cale amiabila si doar in caz de esec, partile se vor adresa instantelor competente
  • Pentru orice disputa, prezentul Contract constituie o dovada.